MEET: Bob - Rooms Division Manager
 

Bob is enthousiast, altijd vrolijk en open. Hij is een echte doorzetter, geeft niet graag op. Dat hij zijn persoonlijke doel, voor zijn 30e Rooms Divisions manager worden heeft gehaald, is hier een mooi voorbeeld van.

“When hospitality becomes an art, it loses it’s very soul.” Deze zin is Bob altijd bijgebleven. Het wil zeggen dat hospitality iets is wat je in je hebt. Als je het gaat creëren, valt het op. Bob merkte al op jonge leeftijd dat hij het in zich heeft. In zijn jeugd was hij op verjaardagen altijd al aan het verzorgen. De keuze om naar de hotelschool te gaan, was dus ook makkelijk gemaakt. Het gasten naar hun zin maken en het trainen en coachen van personeel is waarom Bob nu werkzaam is als Rooms Divisions manager.

“Met sommige gasten heb je een speciale band opgebouwd, het wederzijdse vertrouwde gevoel is heel erg bijzonder om mee te maken.” Hierdoor is de front desk ook zijn favoriete plek in ons hotel, “Hier kan je het verschil maken.”

Op de vraag of dat Bob een ‘Saint’ of ‘Sinner’ is, antwoordt hij: “Sinner. Alles altijd volgens de regels doen kan saai zijn. ;-)

Zijn passie voor hospitality is dan ook de reden dat hij verder wil groeien binnen de hotellerie. Bob hoopt dat hij over een aantal jaar een overkoepelde rol heeft binnen Odyssey Hotel Group, waarin hij beginnende en bestaande hotel ondersteunt op operationeel vlak.

Fun fact: Bob houdt van hele droge humor en kan ’s nachts worden wakker gemaakt voor een spontane citytrip.